субота, 19 липня 2008 р.

Як писати справді короткі програми =)

Після переустановки Вінди треба було настроїти плагіни до топкодерівської арени. Для того, щоб потестити їх відкрив 250 другого діва з СРМ 409(останнього на даний момент).
Суть задачі полягає аж в тому, щоб порахувати кількість одиничних бітів в числі Х. Перший розвязок мав вигляд:
  1. #include <iostream>  
  2. #include <sstream>  
  3. #include <cstdio>  
  4. #include <cstdlib>  
  5. #include <cmath>  
  6. #include <memory>  
  7. #include <cctype>  
  8. #include <string>  
  9. #include <vector>  
  10. #include <list>  
  11. #include <queue>  
  12. #include <deque>  
  13. #include <stack>  
  14. #include <map>  
  15. #include <set>  
  16. #include <algorithm>  
  17. using namespace std;    
  18.   
  19. #define INF 2000000000  
  20. #define FOR(i, a, b) for(i = a; i < b; i++)  
  21. #define DFOR(i, a, b) for(i = a - 1; i >= b; i--)  
  22. #define ALL(c) (c).begin(),(c).end()   
  23.   
  24. class Stick  
  25. {   
  26. public:   
  27.  int pieces(int x)   
  28.  {   
  29.   int res=0;  
  30.   while(x>0)  
  31.   {  
  32.    if(x&1)  
  33.     res++;  
  34.    x>>=1;  
  35.   }  
  36.   return res;   
  37.  }   
  38. };   

Багато букоф... Шаблон багато займає. А якщо викинути все лишнє? Буде отак:
  1. struct Stick { int pieces(int x){ return x == 0 ? 0 : pieces(x/2)+x%2; } };  

...і все. Навіть інклудів не треба.

Немає коментарів: